فرچه سیب زمینی ساده و موج دار

فهرست مطالب

  • در دستگاه فرچه سیب زمینی دو مدل برس استوانه ای به صورت موج دار یا سینوسی و ساده مورد استفاده قرار می گیرد که وظیفه خاک گیری و تمیز نمودن محصول کشاورزی را با ایجاد حرکت دورانی بر عهده دارد.

    ضرورت استفاده از تجهیزات شست و شوی و سورتینگ

    ایران با دارا بودن شرایط مناسب اقلیمی، به عنوان یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی در منطقه و جهان شناخته می شود. در سال 99 شاهد برداشت بیش از 5.5 میلیون تن از این محصول در کشور بودیم که رتبه 13 در جهان به شمار می آید.

    از این مقدار ذکر شده چیزی حدود یک میلیون تن در سال گذشته به کشور های همسایه و منطقه صادر شده که ارز آوری مناسبی را به همراه داشته است. به یاد داشته باشید که عرضه محصولات کشاورزی به صورت تمیز و سورت شده می تواند سهم کشورمان را در بازار های جهانی افزایش دهد و سبب درآمد هرچه بیشتر کشاورزان و تاجران گردد.

    دستگاه فرچه سیب زمینی

    دستگاه فرچه سیب زمینی یکی از تجهیزات اصلی سورتینگ و بسته بندی این محصول است که با استفاده از برس های متعدد استوانه ای دوار، وظیفه تمیز کردن و خاک گیری سیب زمینی را بر عهده دارد که عموما در دو مدل ساده و موج دار به کار گرفته می شود. برس های موج دار در ردیف پایینی دستگاه و برس های ساده در قسمت فوقانی قرار می گیرد.

    برس شست و شوی سیب زمینی

    ابعاد، مشخصات و جنس این فرچه ها تاثیر بسزایی در کیفیت و ظاهر محصول خروجی دارد و انتخاب درست این عوامل در تولید برس می تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

    • افزایش طول عمر برس
    • کاهش زمان فرآیند پاکسازی و افزایش راندمان
    • افزایش دقت خاک گیری
    • کاهش هزینه های تعمیر، تعویض قطعات و نگهداری
    • از بین بردن آفات انباری و افزایش طول عمر سیب زمینی

    برس سیب زمینی

    انواع متریال فیلامنت برس سیب زمینی

    • نایلون
    • پت یا پلی اتیلن
    • پلی آمید با نام تجاری پرلون

    متریال هایی که برای فیلامنت یا تار فرچه عنوان شد، از جنس های قابل انتخاب در تولید برس دستگاه فرچه زن سیب زمینی است که با توجه به کیفیت و البته قیمت تمام شده محصول، جنس پت بهترین گزینه برای این محصول می باشد.

    شما عزیزان در شهر تهران و سایر مناطق کشور می توانید نسبت به سفارش این محصول و سایر تولیدات این مجموعه به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید. علاوه بر آن، این امکان فراهم آمده است که برس های کهنه و کار کرده این مدل با هزینه ای کمتر تعمیر و شارژ مجدد گردد.


    فرچه مبل شویی          09128627161

    فرچه مبل شویی          02143855886

             Boreskaran@gmail.com

            t.me/Boreskaran

            instagream.com/Boreskaran.factory

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای