انواع فرچه های صنعتی دستگاه سورتینگ میوه

فهرست مطالب

  • انواع فرچه های صنعتی مورد استفاده در دستگاه و تجهیزات سورتینگ میوه و سبزیجات با استفاده از بهترین مواد اولیه و با ابعاد دقیق و متناسب با تجهیزات ساخته می شود که این امر سبب کارایی هرچه بیشتر و افزایش کیفیت تولیدات واحد های سورتینگ و بسته بندی می گردد.

    امروزه با توجه به وجود رقابت بالا در تصاحب بازار های مختلف از طرف تولید کنندگان و دارندگان برندها، نیاز مبرم به استفاده از ماشین آلات روز، جهت ارتقاء سطح کیفیت، ظاهر و بسته بندی در عرضه می باشد.

    محصولات باغی، کشاورزی (میوه و تره بار) نیز از این قائده مستثنی نبوده و روز به روز شاهد افزایش کیفیت در بسته بندی و نوع عرضه آن در بازار داخلی و به ویژه در بازار های بین المللی می باشیم.

    سورتینگ میوه

    موارد استفاده فرچه صنعتی در بسته بندی میوه و تره بار

    در واحد های سورتینگ، بسته بندی و نگهداری میوه و تره بار از ماشین آلات مختلفی جهت شستشو، براق نمودن و واکس بهره گرفته می شود که یکی از قطعات اصلی این تجهیزات فرچه می باشد.

    از برس و یا فرچه صنعتی در تجهیزات مربوط به غبار گیری، شستشو و پولیش سطح انواع میوه و سبزیجات می توان اشاره نمود که مهمترین این محصولات عبارتند از:

    • فرچه دستگاه سورتینگ سیب.
    • فرچه پرتغال.
    • فرچه آناناس.
    • فرچه کیوی.
    • فرچه سیب زمینی.
    • فرچه دستگاه هویچ شور.

    تولید برس صنعتی

    انواع فرچه های صنعتی مورد استفاده در سورتینگ

    فرچه های مورد استفاده در خط سورتینگ و بسته بندی میوه و سبزیجات با توجه به نوع محصول دارای فرم، ابعاد و اندازه های متفاوتی می باشند، به طور مثال جهت شستشوی سیب زمینی از برس های استوانه ای با شکل و فرم سینوسی (جهت کارایی و انتقال بهتر)، ضخامت تار فرچه 0.3 تا 0.6 میلی متر با طول 0.5 و یا 1 متری بهره گیری می گردد.
    مغزی این برس ها عموما از جنس های تفلون، پی وی سی، پلی آمید و یا ای بی اس و جنس مونوفیلامنت نیز از نوع نایلونی ساده، پت و یا پرلون (PA6) در نظر گرفته می شود.

    البته کاربرد برس ها در صنایع غذایی تنها به استفاده در زمینه تره بار محدود نشده و دارای طیف کاربردی وسیعی در تولید سایر محصولات غذایی از جمله تخم مرغ می باشد.

    فرچه سورتینگ

    برای سفارش انواع برس و فرچه صنعتی سورتینگ محصولات باغی، گلخانه ای و کشاورزی از جمله سیب، پرتقال، کیوی، هویچ، سیب زمینی، پیاز و … می توانید با برس کاران ارتباط حاصل نمایید.


              09128627161

              02143855886

             Boreskaran@gmail.com

            t.me/Boreskaran

            instagream.com/Boreskaran

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۸ رای

    10 دیدگاه دربارهٔ «انواع فرچه های صنعتی دستگاه سورتینگ میوه»

    1. الهه پوررستمی

      سلام ممنون از مطلب پر بار و خوبتون خیلی وقت بود دنبال فرچه صنعتی برای میوه می‌گشتم.

    2. سردخانه محمدزاده

      سلام
      بین برس سورتینگ سیب قرمز و سیب زرد تفاوتی وجد داره، یعنی نرمی و زبری فرق می کنه یا یکی هست؟

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *