برس صنعتی دیسکی مخصوص قالیشویی و کف شویی

فهرست مطالب

  • برس صنعتی دیسکی یک فرچه دایره شکل مخصوص تجهیزات و ماشین آلات قالیشویی و کف شویی است که در ابعاد و مدل های مختلف ساخته می شود.

    این برس با اعمال حرکت دورانی بر روی سطوح فعال شده و عملیات مورد نظر را اعمال می کند.

    انواع مدل های برس های صنعتی قالیشویی

    در کارگاه های قالیشویی برای شستشوی فرش از تجهیزات نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک با مشخصات و قابلیت های مختلفی استفاده می شود. بر حسب نوع دستگاه از برس های سیلندری و دیسکی بهره گرفته می شود.
    برس استوانه ای یا سیلندری با طول بلند و متناسب با عرضه قالی و فرچه های دیسکی نیز با تعداد مورد نیاز و مناسب عرض کار در نظر گرفته می شود. جنس این برس ها عموما نایلونی می باشد.

    از دیگر کاربرد های برس های دیسکی می توان به استفاده در دستگاه های کف شویی سالن های بزرگ یا اسکرابر اشاره نمود که شبهات زیادی با نمونه قالیشویی دارد، فرچه اسکرابر با ایجاد حرکت دورانی سبب هدایت خاک به سیستم مکنده و همچنین حرکت و جابه جایی خود دستگاه می شود.

    برس قالیشویی

    تولید برس صنعتی دیسکی

    نکته حائز اهمیت در تولید برس های سیلندری، بالانس بودن آن می باشد، زیرا برس جهت انجام فعالیت با سرعت بالا دوران می نماید و در صورت بالانس نبودن به سیستم محرک و قالی اسیب رسانده و سبب کاهش عمر فرچه نیز می گردد.

    اما نکته دیگری که بسیار مهم می باشد، بلندی فیلامنت و ضخامت آن نیز هست و این مولفه های باید طوری تعیین شود که فرچه توانایی جابجایی و بلند کردن خاب و پرز فرش را داشته و سبب شسشتو و تمیزی هر چه بیشتر گردد. استاندارد رایج فیلامنت برس دیسکی، ارتفاع و بلندی 6 سانتی متر و با ضخامت 0.6 میلی متر می باشد که در شرایط خاص قابل تغییر می باشد.

    برای ساخت سفارشی برس دیسکی با کاربری های مختلف نیاز به ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد:

    • قطر خارجی برس.
    • قطر سوراخ داخلی.
    • ضخامت پاشنه فرچه.
    • ارتفاع فیلامنت.
    • ضخامت فیلامنت برس.
    • تراکم و ارایش تافت برس.

    برس صنعتی تهران

    مجموع برس کاران با بهره بردن از نیروی متخصص خود و با به کارگیری ماشین آلات برس سازی، توانسته است انواع برس های مورد نیاز صنایع و خدماتی را در مدل و اندازه های مختلف و با کیفیت و قیمت مناسب تولید و عرضه نماید. شما هم می توانید نسبت به سفارش ابزار و برس مورد نیاز اقدام نمایید.


              09128627161

              02143855886

             Boreskaran@gmail.com

            t.me/Boreskaran

            instagream.com/Boreskaran

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای