خرید برس صنعتی با کیفیت و طول عمر بالا

فهرست مطالب

  • خرید برس صنعتی تولید با مواد اولیه مرغوب و با کیفیت سبب کارایی و طول عمر بیشتر ابزار و در نتیجه سبب کاهش هزینه های واحد های تولیدی و خدماتی در زمینه نگهداری و سرویس ماشین آلات می گردد.

    خرید برس صنعتی با کیفیت یا بدون کیفیت

    متریال و مواد اولیه به کار رفته در تولید قطعات و ابزار های یدکی ماشین آلات دارای گرید و درجه بندی های مختلفی است که این موضوع به همراه شیوه و تکنولوژی ساخت، تعیین کننده نوع عملکرد، راندمان و طول عمر قطعه در تجهیزات به کار گرفته خواهد بود.
    در بسیاری از موارد دیده شده یک قطعه یا ابزار دارای قیمت اولیه بسیار پایینی نسبت به محصولات مشابه بوده، اما پس از خرید توسط مصرف کننده و به کارگیری آن، این نکته روشن شده که یا کارای مناسب و مورد انتظار را برآورده نکرده و یا اینکه در مدت کوتاهی معیوب و اسقاط گردیده است.
    برس های صنعتی نیز از قضیه مستثنی نبود و متریال تشکیل دهنده فرچه و شیوه تولید و ساخت آن در کیفیت و طول عمر قطعه تاثیر انکار ناپذیری دارد. لذا به تمام مشتریان و مصرف کنندگان توصیه می گردد هنگام سفارش کالای مورد نیاز حتما تمامی جوانب کار را سنجیده و سپس اقدام به خرید نمایند.

    فیلامنت فرچه صنعتی

    انواع برس تولیدی و موارد کاربرد آن ها

    نیاز به فرچه در انواع تجهیزات و دستگاه های تولیدی، خانگی و یا خدماتی سبب شکل گرفتن طیف وسیعی از فرچه ها به لحاظ تعدد در مدل و ابعاد و حتی وظیفه و کارایی آن ها گردیده که این موضوع نشان دهنده اهمیت این ابزار در انواع صنایع می باشد.

    برس های مورد استفاده در حوزه های مختلف به لحاظ کلی و از منظر فرم و مدل به پنج دسته و یا گروه اصلی تقسیم بندی می گردد:

    برس سیلندری:

    این برس و فرچه با نام های مختلفی از جمله فرچه استوانه ای، غلتکی (غلطکی) و یا فرچه نوار نقاله شناخته می شود و دارای بیشترین کاربرد در مصارف صنعتی است. این مدل خود به سه شیوه تولید می شود:

    • کاشت بر روی مغزی استوانه ای و سپس اتصال به شفت مرکزی
    • کاشت و تولید به صورت برس نواری و سپس پیچیده شدن به حالت مارپیچ (حلزونی یا اسپیرال) بر روی شفت اصلی.
    • تولید برس نواری خطی و قرار گرفتن در داخل غلاف های ایجاد شده بر روی مغزی استوانه ای.

    از موراد کاربردی این گروه می توان به استفاده در شستشو و سورتینگ میوه و سبزیجات، قالیشویی، حوزه نساجی، پرداخت چرم، تولید شیشه های رفلکس، دوجداره، شیشه خودرو و پنل های خورشیدی، صنایع مختلف غذایی، دارویی و حتی نظامی اشاره نمود.

    برس صنعتی استوانه ای

    برس دیسکی:

    این رسته از فزچه بعد از نوع سیلندری دارای بیشترین کاربرد می باشد و همان طور که از نامش پیداست، فرم اصلی آن به صورت دایره یا بشقابی می باشد. از مهمترین بخش های استفاده در این مدل می توان به تجهیزات قالیشویی، اسکرابر ها (دستگاه کف شویی)، ماشین آلات نظافتی شهرداری و دستگاه های حوزه تولید و فرآوری صنایع چوب اشاره نمود.
    فرچه دیسکی با توجه به نوع استفاده به صورت حلقه ای نیز ساخته می شود (دایره تو خالی جهت هدایت ذرات به جا مانده از تراش و ماشین کاری اجسام به سیستم مکش).

    برس صنعتی دیسکی

    برس تخت:

    ساده ترین نوع فرچه ها از لحاظ فرم و شیوه تولید برس تخت بوده که از کاشت الیاف و یا فیلامنت بر روی یک سطح عموما صاف تولید می گردد. موارد مصرف این فرچه صنعتی در تولید آرد (برس دستگاه والس)، صنایع چاپ، دستگاه کورپا، موزاییک و سرامیک سازی، واحد های تولید مصالح ساختمانی و … می باشد. معمول و آشنا ترین نوع این برس همان برس های سیمی ساده ای هستند که در اکثر کارگاه های فلزکاری با آن مواجه شده ایم.
    از این برس به عنوان پاک کننده بر روی مسیر برگشت تسمه های انتقال مواد نیز بهره گیری می گردد.

    قیمت برس صنعتی

    فرچه نواری:

    برس ای نواری به صورت نوار های باریک از جنس های مختلف و از به وسیله پرس کردن تار فرچه در داخل زوار پلاستیکی یا فلزی ساخته می شود، معمول ترین وظیفه این نوع برس ایجاد عایق و قفل هوا و همچنین حائل ایجاد کردن بین دو محیط است که در درب های کشویی، تجهیزات کارگاهی و یا اتاق های رنگ به کار گرفته می شود.

    فرچه تسمه ای:

    برس تسمه ای شاید کمترین میزان استفاده در بین تمامی مدل های فرچه های صنعتی را به خود اختصاص داده باشد، این مدل به وسیله تافت فیلامنت بر روی تسمه های لاستیکی، برزنتی و یا پی وی سی با عرض و اندازه های مختلف شکل می گیرد (تسمه می تواند به صورت مدار بسته و یا باز باشد).

    برس صنعتی تسمه ای

    انتخاب تافت در هنگام سفارش و خرید برس

    یکی از مواردی که در هنگام سفارش و خرید برس صنعتی می بایست توسط مشتری و یا پیشنهاد تولید کننده تعیین گردد، نوع تافت، آرایش و یا قرار گیری فیلامنت ها بر روی سطح کار و پاشنه برس می باشد که نوع انتخاب آن می تواند در راندمان کاری تاثیر گذاری زیادی داشته باشد.

    انواع تافت برس:

    •  A تافت ساده یا شطرنجی.
    • B تافت موازی.
    • C تافت جناغی (در برس استوانه ای کاربرد دارد).
    • D تافت اسپیرال (استفاده در برس استوانه ای).

    توصیحات: علاوه بر انتخاب نوع تافت برس، نیاز به استخراج و تعیین ابعاد و اندازه های اجزاء به کار رفته در تولید از جمله جنس، ضخامت و قد فیلامنت و متریال پاشنه و نگهدارنده آن هست که به راحتی و با دریافت مشاوره از کارشناسان مربوط در حوزه تولید، این امر صورت می پذیرد).

    تولید برس صنعتی

    هر چند مباحث مربوط به صنعت برس سازی بسیار گسترده بوده و از پیچیدگی های خاص به خود برخوردار هست اما در این مطلب سعی شد اطلاعاتی هر چند مختصر و کلی جهت آشنایی بیشتر با فرچه های مورد استفاده در حوزه های مختلف و همچنین اهمیت انتخاب و استفاده از متریال با کیفیت و البته متناسب با نوع کار در ساخت بیان گردد.

    شما می توانید جهت کسب آطلاعات بیشتر، سفارش و خرید برس صنعتی مورد نیاز در مدل، متریال و ابعاد های گوناگون از طریق ارتباط با همکاران ما در برس کاران اقدام نمایید.


              09128627161

              02143855886

             Boreskaran@gmail.com

            t.me/Boreskaran

            instagream.com/Boreskaran

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    2 دیدگاه دربارهٔ «خرید برس صنعتی با کیفیت و طول عمر بالا»

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *