برس های صنعتی غلطکی | ابعاد و اندازه های مختلف

فهرست مطالب

  • برس های صنعتی غلطکی برای مصارف متعددی از جمله شستشو و یا تمیز نمودن سطوح در بخش صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. از این روی، آگاهی از ابعاد و اندازه های آن می تواند کمک شایانی در جهت پیشبرد مقاصد و اهداف صنعتی باشد.

    برس های صنعتی غلطکی جهت پاک کنندگی ، پولیش و شستشو، در اشکال و ابعاد مختلف استفاده می شود. لازم به ذکر است که هرچه ابزار مورد استفاده قوی تر و خشن تر باشد، به مراتب الیاف به کار رفته در برس ها زبرتر و خشن تر می گردد، همچنین تراکم الیاف برس ها کمتر خواهد شد. بدین ترتیب ارتباط مستقیمی میان هدف بکارگیری از برس ها در صنعت و برس های قابل استفاده وجود دارد. برس های غلطکی که امروزه با نام برس های صنعتی استوانه ای و یا سیلندری در بازار شناخته می شود، معمولا از جنس نایلون، پلی اتیلن و پلی آمید است.

    برس های صنعتی غلطکی

    آرایش الیاف برس های صنعتی غلطکی

    همانطور که قبلا اشاره شد، نحوه ی قرارگیری و ضخامت الیاف در برس های غلطکی، رابطه ی مستقیمی با نوع مصرف آن دارد.

    بر همین اساس شیوه ی قرارگیری الیاف بر روی برس حائز اهمیت می باشد، لذا الیاف برروی برس های غلطکی با آرایش :
    • ساده
    • ردیفی
    • جناغی
    • اسپیرال
    • تابیدن تسمه (النگویی)

    یافت می شوند. همچنین می توان اشاره نمود که متریال بکار رفته در برس های صنعتی غلطکی نیزمانند سایر برس های موجود در بازار است. بدین ترتیب برس های صنعتی غلطکی را می توان به شکل های :

    • برس صنعتی با موی طبیعی ( از جنس موی حیوانات مانند گاو و اسب)
    • برس صنعتی الیافی ( از جنس الیاف خرما)
    • برس های صنعتی از جنس نایلون و الیاف مصنوعی
    در بازار مشاهده نمود.

    تولید برس صنعتی

    ابعاد مورد نیاز جهت استفاده برس های سیلندری

    برای داشتن محصولی مناسب ، کسب آگاهی از ابعاد و اندازه های برس های صنعتی لازم و ضروری است. بر همین مبنا، در این بخش تلاش نمودیم تا اطلاعات مورد نیاز مشتری های عزیز را فراهم آوریم.
    آگاهی ازاندازه ی قطر های خارجی و داخلی برس های صنعتی غلطکی و همچنین طول شفت بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. به دلیل استفاده های گوناگون از برس های سیلندری در بخش صنعت، به طور معمول برس ها با اندازه های متنوعی در بازار موجود می باشد. بر همین اساس، نحوه ی کاشت و آرایش الیاف فرچه ها وضخامت قطر داخلی و خارجی برس ، نوع و کاربرد آن را تعیین می کند.
    نحوه ی آگاهی دقیق از ابعاد و اندازه برس های سیلندری

    شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر و نیز تهیه ی محصولات مشابه با مشاورین ” برس کاران ” تماس بگیرید و از روند تهیه ی برس های صنعتی آگاهی پیدا کنید، زیرا ” برس کاران ” با حضور کادر مجرب آماده ی اطلاع رسانی و ارائه ی مشاوره در جهت تعیین ابعاد و اندازه ی انواع برس ها می باشد.

    فرچه صنعتی بزرگ

    جهت استعلام قیمت و یا ثبت سفارش تولید انواع فرچه و برس مورد نیاز کسب و کار خود می توانید از اقصی نقاط کشور اقدام نمایید.


              09128627161

              02143855886

             Boreskaran@gmail.com

            t.me/Boreskaran

            instagream.com/Boreskaran

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای