قیمت برس صنعتی در ایران | ارزان و با دوام

فهرست مطالب

  • قیمت برس صنعتی یا همان فرچه صنعتی بسته به مدل (برس استوانه ای، برس دیسکی، برس تخت و یا نواری)، سایز و متریال به کار گرفته شده در پروسه تولید و تعداد سفارش تعیین می گردد. در حال حاضر انواع برس صنعتی با قیمت ارزان، کیفیت مناسب و با دوام بالا در ایران به فروش می رسد.

    کاربرد برس در موارد مختلف صنعتی

    همان طور که می دانید فرچه های صنعتی دارای کاربرد های مختلفی در حوزه های مختلف تولیدی و خدماتی می باشد، از جمله کارگاه های قالیشویی، واحد های تولید شیشه های سکوریت و دوجداره، کارخانجات آرد و ماکارونی، سورتینگ های میوه و سبزیجات، صنایع چوب، داروسازی، بهداشتی و غذایی.
    از این برس ها جهت تمیز کردن نوار نقاله یا همان بلت کانوایر، شستشوی قطعات و یا ایجاد پولیش بر روی سطح و همچنین نظافت دستگاه و تجهیزات تولیدی استفاده می گردد.

    انواع فرچه صنعتی

    انواع برس صنعتی از لحاظ ظاهر و شکل فیزیکی
    با توجه به کاربرد وسیع فرچه، از این وسیله بر حسب نیاز در مدل های مختلف بهره گرفته می شود که از پرکاربردترین مدل های آن می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

    قیمت برس صنعتی

    جنس الیاف فرچه صنعتی

    جنس و ضخامت تار های فرچه بر اساس نوع نیاز و کاربری از الیاف های های مصنوعی و طبیعی انتخاب می شود که هر یک زبری و نرمی خاص به خود هستند.
    فرچه های طبیعی عبارتند از موی دم گاو، موی بز، موی یال اسب، علف خرما و نوع مصنوعی نیز عبارتند از نایلون، پت و پرلون با درجه بندی های مختلف. از عمده ترین ضخامت های تار این فرچه می توان به ضخامت 0.1 میلی متر تا 1 میلی متر اشاره نمود، البته در برخی موارد از تار های ضخیم تر و یا از جنس فلزی نیز استفاده می شود.
    جهت تولید و ساخت برس نیاز به نمونه کار (نمونه شاهد) و یا ابعاد و اندازه های دقیق برس می باشد تا محصول تولیدی، عینا مطابق نیاز مشتری و شرایط کاربردی باشد.

    قیمت برس صنعتی

    قیمت برس صنعتی و نحوه تعیین آن

    تعیین قیمت برس نیز مانند سایر کالاهای تولیدی بر اساس قیمت مواد اولیه، دستمزد کار و سایر هزینه های جاری تولید صورت می گیرد. در برس سازی مولفه های سایز، مدل و جنس فرچه و مغزی از عوامل تاثیر گذتر هستند. به طور مثال برای ساخت مغزی امکان استفاده از متریال های تفلون، ای بی اس، پلی آمید و… می باشد که از لحاظ قیمتی دارای تفاوت های زیادی هستند.

    سوالات متداول:

    • نرمی و یا زبری برس به چه عواملی بستگی دارد؟

    زبری و نرمی برس ها بستگی به نوع فیلامنت و البته میزان ضخامت و طول آن دارد.

    • فیلامنت های در چه رنج ضخامتی استفاده می شوند؟

    به طور معمول از فیلامنت های 120 میکرون تا 1 میلی متر برای ساخت براش های کختلف استفاده می شود.

    • برای سفارش انواع برس مورد نیاز خود می توانید از با مجموعه برس کاران ارتباط بگیرید.

              09128627161

              02143855886

             Boreskaran@gmail.com

            t.me/Boreskaran

            instagream.com/Boreskaran

    امتیاز شما به این مطلب:

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *